پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای تبلیغات

گوگل اعلام کرد در حال راه انداز ویژگی‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است تا تبلیغ کنندگان از آن بیشتر سود ببرند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کند که به طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را برای برندها پیدا می‌کنند.

 

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر بر صنعت فناوری تسلط داشته است؛ زیرا گوگل و سایر شرکت‌ها ‌ربات‌های گفت و گوی جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌توانند در مکالمات باز به کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده‌ای برای خدمت به تبلیغ‌کنندگانی که در درآمد شرکت‌ها سهیم هستند، استفاده می‌شود.

 

در حالی که گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده بود، اکنون از این فناوری برای کمک به برندها جهت دستیابی به اهداف خاص تر تبلیغاتی استفاده می کند.

 

یکی از ویژگی‌های جدید به نام«Demand Gen» از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات عکس و ویدیوی تبلیغ‌کننده در چندین محصول مانند جیمیل و فید یوتیوب استفاده می‌کند.

 

معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات آن گفت که هوش مصنوعی نیاز تبلیغ کنندگان به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را قرار دهند را از بین می برد. دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.

 

مدیر کل تبلیغات گوگل گفت که آزمایش اولیه نشان می دهد برندها با ابزار جدید به طور متوسط 40درصد بازدیدهای ویدیویی بیشتری دریافت می کنند. او افزود که برندها با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف برخی از کارها می توانند بیشتر بر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده